פתרונות סריקת מסמכים

תכונות עיקריות ויתרונות

DocShell® Office מציעה פתרון ניהול מסמכים אמיתי מקצה לקצה. כל האינפורמציה הנסרקת מאוחסנת בבסיס נתונים, כך שניתן לחפש ולהציג אותה במהירות. כאשר כל המסמכים סרוקים ומסודרים, ניתן להפחית בעבודת ניירת, לשפר את הפרודוקטיביות ולנהל את המשרד שלך בנוחות. האינפורמציה נמצאת, פשוטו כמשמעו, בהישג ידך.

  • חיפוש נתונים – כל הנתונים מאוחסנים בבסיס נתונים, כשמשמעות הדבר היא שהם מסודרים. מציאת המידע לא יכולה להיות קלה יותר, ניתן לעשות זאת אפילו על ידי שימוש פשוט במילת מפתח המקושרת למידע אותו אתה מחפש.
  • אחסון נתונים –ארגון את הנתונים בצורה הגיונית, כגון עסקים לעומת עניינים אישיים או על פי ספקים. ניתן להוסיף הערות לכל פריט סרוק, דבר שעוזר לנהל את הנתונים, כמוכן ניתן לשלוף נתונים על פי קטגוריה.
  • זיהוי טקסט יעיל - DocShell® Office מפעילה טכנולוגיות OCR קנייניות וטובות מסוגן המחפשות בתבונה אחר טקסטים ממשיים בניגוד לשיטות ישנות כמו מיפוי שדות. דבר זה מבטיח דיוק גדול בהרבה, פחות מעורבות מצד המשתמש וחיסכון בזמן וכסף.
  • פטור מתחזוקה תוכנת ה- DocShell® Office מעדכנת את עצמה באופן אוטומטי באמצעות היכולת המובנית של עדכון בזמן אמת.
  • ניהול כל המסמכים בתוכנה אחת - התוכנה שלנו מאפשרת ללקוח לשמור ולנהל את כל סוגי המסמכים במקום אחד. התוכנה תומכת במגוון מסמכים: רשיונות רכב ונהיגה, תעודות זהות, כרטיסי ביקור, ציקים חשבוניות וקבלות ומגוון מסמכים כלליים.
צור קשר לקניה

03-5115968

כולל 12 חודשי אחריות

12 חודשי אחריות הארכת אחריות ל 24 חודשים

מידע נוסף:

Valid XHTML 1.0 Transitional
כל הזכויות שמורות ל CSSN